Mazda a înregistrat o creștere cu 74% a vânzărilor din România după primele 3 luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2015, ajungând la un total de 317 unități comercializate.
Modelul care a atras cele mai multe comenzi a fost suv-ul de clasă mică CX-3, cu 91 de unități livrate. Cel mai nou membru al gamei producătorului japonez este, totodată, unul dintre modelele de generație nouă care transpun fidel în realitate liniile de design KODO – sufletul mișcării, și integrează toate tehnologiile SKYACTIV. Al doilea cel mai căutat model Mazda pe piața din România în intervalul ianuarie-martie a fost compacta Mazda3, cu 83 de unități vândute, iar podiumul este completat de al doilea suv din portofoliul Mazda, CX-5, cu 75 de unități comercializate, în creștere cu 36% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Mazda3 păstrează toate premisele pentru a continua să contribuie semnificativ la creșterea mărcii în România, modelul fiind disponibil în ediția specială Takumi pe caroseria Sport. Aceasta are la bază nivelul de echipare Atraction care bifează deja dotări cum ar fi farurile bi-xenon, lumini de poziție și stopurile LED, scaune încălzite pentru șofer și pasagerul din dreapta, ecran tactil de 7 inchi și unitate de comandă HMI, senzori de ploaie și de lumină, sistem de monitorizare a părții din spatele și lateralul autovehiculului (RVMS). În plus, Mazda3 Takumi, disponibilă cu motorul pe benzină G120 și transmisia SKYACTIV-MT manuală cu șase rapoarte, adaugă listei de dotări jante de aliaj de 18 inchi Gun Metal, cameră video pentru marșarier și tapițerie din piele neagră și textil. Modelul poate fi deja comandat la orice partener Mazda.